Prèmyé kanman travay-lasa (séquence de travail), sé li ka wouvè lanné lékòl-la nou ké ni pou viv ansanm-ansanm. Sé on tan (un moment) ki fondal (important), davwa, i kay pèwmèt nou chouké (ancrer) ansanm-ansanm sé larèl-la (les règles) ki ké pèwmèt nou vansé asi bon chimen-la pannan lanné lékòl-la san nou garé kò an nou (sans se perdre). Lanné-lasa, zòt ka baké adan « la réforme du lycée », sa vé di, tini onlo biten nèf (de nouvelles modalités) parapòt a mannyè nou té tini labitid bat (travay) èvè zélèv avan.
Auteur : Corinne FAMIBELLE, professeur de créole au lycée
Document
wouve_lawonn_2nde_lvb-lvc_cours.docx
DOCX – 891.48 Ko
Image
Image
Document
travay_nankaz_.docx
DOCX – 707.12 Ko
Document
traduction_des_axes_a_etudier_en_classe_de_seconde_.docx
DOCX – 39.64 Ko
Image
Image
Document
synthese_de_la_reflexion_et_du_debat_2nde_lvb_1-2-3.docx
DOCX – 56.54 Ko
Document
plan_de_la_sequence_2nde_representation_de_soi.docx
DOCX – 143.56 Ko
Document
miziraj_wouve_lawonn_2nde_lvb.docx
DOCX – 689.41 Ko
Document
kanman_1_fiche_synthese.docx
DOCX – 29.7 Ko
Document
cours_representation_de_soi_et_rapport_a_autrui.docx
DOCX – 29.88 Ko
Image
Langues Vivantes Régionales
Nuage de mot