Langue Vivante Régionale (CRÉOLE)

Lycée

Classe de seconde LVB/LVC : Séquence n°1 : séquence d’accueil

Prèmyé kanman travay-lasa (séquence de travail), sé li ka wouvè lanné lékòl-la nou ké ni pou viv ansanm-ansanm. Sé on tan (un moment) ki fondal (important), davwa, i kay pèwmèt nou chouké (ancrer) ansanm-ansanm sé larèl-la (les règles) ki ké pèwmèt nou vansé asi bon chimen-la pannan lanné lékòl-la san nou garé kò an nou (sans se perdre).

Nuage de mot 
Seconde LVB LVC créole
Langues Vivantes Régionales 
Lycée

Séquence pédagogique autour du conte créole (Spécial Numérique)

classe de seconde Séquence : Le conte dans les sociétés créoles d’hier et d’aujourd’hui Entrée culturelle : L’art du vivre ensemble Notion : Mémoire, héritages et ruptures Problématique : Ni déotwa lanné, kont té anchouké adan vivasyon a moun a péyi-la. Es mizi an mizi lanné pasé, wòl é sitiyasyon a kont an sosyété Gwadloup chalviré

Langues Vivantes Régionales 
Lycée