Prèmyé kanman travay-lasa (séquence de travail), sé li ka wouvè lanné lékòl-la nou ké ni pou viv ansanm-ansanm. Sé on tan (un moment) ki fondal (important), davwa, i kay pèwmèt nou chouké (ancrer) ansanm-ansanm sé larèl-la (les règles) ki ké pèwmèt nou vansé asi bon chimen-la pannan lanné lékòl-la san nou garé kò an nou (sans se perdre). Lanné-lasa, zòt ka baké adan « la réforme du lycée », sa vé di, tini onlo biten nèf (de nouvelles modalités) parapòt a mannyè nou té tini labitid bat (travay) èvè zélèv avan.
Auteur : Corinne FAMIBELLE, professeur de créole au lycée
Fichier attaché | Taille |
---|---|
wouve_lawonn_2nde_lvb-lvc_cours.docx | 891.48 Ko |
whatsapp_image_2019-08-05_at_10.17.341.jpeg | 34.13 Ko |
whatsapp_image_2019-08-05_at_10.17.34.jpeg | 75.62 Ko |
travay_nankaz_.docx | 707.12 Ko |
traduction_des_axes_a_etudier_en_classe_de_seconde_.docx | 39.64 Ko |
tableau_graphie.jpeg | 163.97 Ko |
tableau_des_temps.jpeg | 100.28 Ko |
synthese_de_la_reflexion_et_du_debat_2nde_lvb_1-2-3.docx | 56.54 Ko |
plan_de_la_sequence_2nde_representation_de_soi.docx | 143.56 Ko |
miziraj_wouve_lawonn_2nde_lvb.docx | 689.41 Ko |
kanman_1_fiche_synthese.docx | 29.7 Ko |
cours_representation_de_soi_et_rapport_a_autrui.docx | 29.88 Ko |
chive_natirel.png | 985.7 Ko |
Langues Vivantes Régionales
Séquences GT