Langue Vivante Régionale (CRÉOLE)

Classe de seconde LVB/LVC : Séquence n°1 : séquence d’accueil

Prèmyé kanman travay-lasa (séquence de travail), sé li ka wouvè lanné lékòl-la nou ké ni pou viv ansanm-ansanm. Sé on tan (un moment) ki fondal (important), davwa, i kay pèwmèt nou chouké (ancrer) ansanm-ansanm sé larèl-la (les règles) ki ké pèwmèt nou vansé asi bon chimen-la pannan lanné lékòl-la san nou garé kò an nou (sans se perdre). Lanné-lasa, zòt ka baké adan « la réforme du lycée », sa vé di, tini onlo biten nèf (de nouvelles modalités) parapòt a mannyè nou té tini labitid bat (travay) èvè zélèv avan.

 

 

Auteur : Corinne FAMIBELLE, professeur de créole au lycée

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Lycée
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