Prèmyé kanman travay-lasa (séquence de travail), sé li ka wouvè lanné lékòl-la nou ké ni pou viv ansanm-ansanm. Sé on tan (un moment) ki fondal (important), davwa, i kay pèwmèt nou chouké (ancrer) ansanm-ansanm sé larèl-la (les règles) ki ké pèwmèt nou vansé asi bon chimen-la pannan lanné lékòl-la san nou garé kò an nou (sans se perdre). Lanné-lasa, zòt ka baké adan « la réforme du lycée », sa vé di, tini onlo biten nèf (de nouvelles modalités) parapòt a mannyè nou té tini labitid bat (travay) èvè zélèv avan.
Auteur : Corinne FAMIBELLE, professeur de créole au lycée
Fichier attaché | Taille |
---|---|
![]() | 891.48 Ko |
![]() | 34.13 Ko |
![]() | 75.62 Ko |
![]() | 707.12 Ko |
![]() | 39.64 Ko |
![]() | 163.97 Ko |
![]() | 100.28 Ko |
![]() | 56.54 Ko |
![]() | 143.56 Ko |
![]() | 689.41 Ko |
![]() | 29.7 Ko |
![]() | 29.88 Ko |
![]() | 985.7 Ko |
Langues Vivantes Régionales
Séquences GT